Undervisning uke 17

gauldalvgs-forsiden.jpg

Formannskapet i Midtre Gauldal kommune har fredag 23.april vedtatt forlengelse av lokale smitteverntiltak frem til og med 30.april

Viser til kommunens informasjon her

For Gauldal videregående skole betyr dette at vi er på rødt nivå. Fra mandag 26. april vil elevene ha vekselvis fysisk skole og digital hjemmeskole. Kontaktlærerne gir elevene beskjed om hvem som møter fysisk på skolen og når. Avvik i romplan legges ut i fagrommene på Canvas.

Plan for tilstedeværelse uke 17

Verkstedene kjører med halv kapasitet der man ikke han opprettholde smittekravene på rødt nivå. Faglærer setter opp liste over disse elevene mht. hvem som er til stede for evt. sporing senere.

Last ned timeplanen for uke 17 i PDF her

På rødt nivå skal alle elever holde seg på fast plass i klasserommet. Store klasser blir delt og får tildelt alternative rom. Kantina vil være åpen med smitteverntiltak på rødt nivå. Klassene skal spise på klasserommene. Unntak er de klassene som ikke har eget klasserom i 4. time. Skolen har engasjert egen korona-vakt for fellesområdene. Vi vil presisere viktigheten av at vi alle sammen følger smittevernreglene. Minner også om at det er lav terskel for testing dersom man har symptomer på covid-19.

Vi ser fram til å møtes fysisk på skolen - selv om det bare er halvparten av elevene om gangen.

God helg!

Randi Nordgaard Hermstad