Julekalender GVS

julekalendergvsbilde.PNG

Våre elever og ansatte på GVS kan delta på vår julekalender. Den vil ha et spørsmål hver skoledag frem til 21.desember. Man kan delta enten via mobil/nettbrett eller PC

I år har vi en kalender som har temaet "Midtre-Gauldal Kommune, tidligere elever og ansatte ved GSK". Denne kommunen har mye historie og flott å tilby. For hver skoledag frem til 21.desember trekker vi en dagsvinner ved hjelp av en enkel metode. Dersom vi har fått inn 30 svar for den aktuelle dagen vil vi dagen etter velge et tall mellom 1 og 30 og la et dataprogram velge et tall for oss. Dette blir da dagens vinner.

For å komme til vår julekalender går du på denne lenken: tinyurl.com/gvsjulekalender

Her er reglene for årets julekalender:

• Du kan sende inn kun 1 svar pr. dag.
    Sender du inn flere svar vil du ikke regnes med i trekningen for den dagen

• Du må være elev eller ansatt på GSK for å kunne delta
  • Du må selvfølgelig ha riktig svar for å kunne vinne..
  • Fristen for å svare og for å være med i trekningen er kl 15.00 hver skoledag.
    Svar som kommer etter dette for dagen vil ikke være gyldig og er ikke med i trekningen

• Trekningen kjøres mellom kl 15.00 og 15.30 samme dagen og vil bli annonsert siden "Melde inn svar". Det kommer også beskjed på forsiden av denne siden at en vinner er trukket

• Dersom du vinner må du hente ut din premie dagen etter du ble trukket ut som vinner. Husk at du må hente den innen skoledagen er omme(den er kun gyldig i 1 dag)

Du kan hente ut vinnerbevis hos IT-kontoret som kan bli brukt i kantinen