|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yrkesutøvelse
|
|
Bårdstu
|
|
A1-10
|
|
|
Matematikk 2P-Y
|
|
Skjølsvold
|
|
A1-10
|
|
|
Yrkesutøvelse
|
|
Bårdstu
|
|
A1-10
|
|
|
Helsefremmende arbeid
|
|
Sandø
|
|
A1-10
|
|
|
Norsk Vg2 ST
|
|
Guldberg
|
|
A1-10
|
|
|
|
|
|
Yrkesutøvelse
|
|
Bårdstu
|
|
A1-10
|
|
|
Matematikk 2P-Y
|
|
Skjølsvold
|
|
A1-10
|
|
|
Yrkesutøvelse
|
|
Bårdstu
|
|
A1-10
|
|
|
Helsefremmende arbeid
|
|
Sandø
|
|
A1-10
|
|
|
Norsk Vg2 ST
|
|
Guldberg
|
|
A1-10
|
|
|
|
|
|
Kommunikasjon og samhandling
|
|
Håvardstun
|
|
A1-10
|
|
|
Kroppsøving
|
|
Korshavn
|
|
BU2-55A
|
|
|
|
Helsefremmende arbeid
|
|
Sandø
|
|
A1-10
|
|
|
Helsefremmende arbeid
|
|
Sandø
|
|
A1-10
|
|
|
|
|
|
Kommunikasjon og samhandling
|
|
Håvardstun
|
|
A1-10
|
|
|
Kroppsøving
|
|
Korshavn
|
|
BU2-55A
|
|
|
|
Kommunikasjon og samhandling
|
|
Håvardstun
|
|
A1-10
|
|
|
Helsefremmende arbeid
|
|
Sandø
|
|
A1-10
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kontaktlærertime.
|
|
Sandø
|
|
A1-10
|
2)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matematikk 2P-Y
|
|
Skjølsvold
|
|
A1-10
|
|
|
Norsk Vg2 ST
|
|
Guldberg
|
|
A1-10
|
|
|
Helsefremmende arbeid
|
|
Sandø
|
|
A1-10
|
|
|
Kommunikasjon og samhandling
|
|
Håvardstun
|
|
A1-10
|
|
|
Naturfag YF PB
|
|
Skjølsvold
|
|
B2-16
|
|
|
|
|
|
Matematikk 2P-Y
|
|
Skjølsvold
|
|
A1-10
|
|
|
Norsk Vg2 ST
|
|
Guldberg
|
|
A1-10
|
|
|
Helsefremmende arbeid
|
|
Sandø
|
|
A1-10
|
|
|
Kommunikasjon og samhandling
|
|
Håvardstun
|
|
A1-10
|
|
|
Naturfag YF PB
|
|
Skjølsvold
|
|
B2-16
|
|
|
|
|
|
Samfunnsfag
|
|
Karlsrud
|
|
A1-10
|
|
|
Samfunnsfag.
|
|
Karlsrud
|
|
A1-10
|
4)
|
|
|
Naturfag YF PB
|
|
Skjølsvold
|
|
B2-16
|
|
|
Yrkesutøvelse
|
|
Bårdstu
|
|
A1-10
|
|
|
Matematikk 2P-Y
|
|
Skjølsvold
|
|
A1-10
|
|
|
|
|
|
Norsk Vg2 ST
|
|
Guldberg
|
|
A1-10
|
|
|
Samfunnsfag
|
|
Karlsrud
|
|
A1-10
|
|
|
Yrkesfaglig fordypning Vg2
|
|
Sandø
|
|
A1-10
|
|
|
Yrkesfaglig fordypning Vg2
|
|
Bårdstu
|
|
A1-10
|
|
|
|
|
|
|
Norsk Vg2 ST
|
|
Guldberg
|
|
A1-10
|
|
|
Yrkesfaglig fordypning Vg2
|
|
Bårdstu
|
|
A1-10
|
|
|
Yrkesfaglig fordypning Vg2
|
|
Sandø
|
|
A1-10
|
|
|
|
|