|
|
|
|
|
|
|
|
|
Psykologi 2.
|
Bergh
|
2STA-T
|
2STB-
|
4)
|
|
Psykologi 2.
|
Bergh
|
2STA-T
|
2STB-
|
2)
|
|
|
Spansk II.
|
Evensen
|
2STA-T
|
2STB-
|
5)
|
|
|
|
|
|
Psykologi 2.
|
Bergh
|
2STA-T
|
2STB-
|
4)
|
|
Psykologi 2.
|
Bergh
|
2STA-T
|
2STB-
|
2)
|
|
Markedsføring og led.
|
Olsen
|
2STA-T
|
2STB-
|
8)
|
|
Spansk II.
|
Evensen
|
2STA-T
|
2STB-
|
5)
|
|
|
|
|
Norsk Vg3 ST
|
Sæther
|
3STB-T
|
|
Nyere historie
|
Wold
|
3STB-T
|
|
Markedsføring og led.
|
Olsen
|
2STA-T
|
2STB-
|
6)
|
|
Psykologi 2.
|
Bergh
|
2STA-T
|
2STB-
|
9)
|
|
Norsk Vg3 ST
|
Sæther
|
3STB-T
|
|
|
|
|
Norsk Vg3 ST
|
Sæther
|
3STB-T
|
|
Nyere historie
|
Wold
|
3STB-T
|
|
Markedsføring og led.
|
Olsen
|
2STA-T
|
2STB-
|
6)
|
|
Psykologi 2.
|
Bergh
|
2STA-T
|
2STB-
|
10)
|
|
Norsk Vg3 ST
|
Sæther
|
3STB-T
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kontaktlærertime.
|
Wold
|
1)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Psykologi 2.
|
Bergh
|
2STA-T
|
2STB-
|
2)
|
|
|
|
Norsk Vg3 ST
|
Sæther
|
3STB-T
|
|
Psykologi 2.
|
Bergh
|
2STA-T
|
2STB-
|
4)
|
|
|
|
|
Psykologi 2.
|
Bergh
|
2STA-T
|
2STB-
|
2)
|
|
|
|
|
Psykologi 2.
|
Bergh
|
2STA-T
|
2STB-
|
4)
|
|
|
|
|
Markedsføring og led.
|
Olsen
|
2STA-T
|
2STB-
|
3)
|
|
Spansk II.
|
Evensen
|
2STA-T
|
2STB-
|
5)
|
|
|
|
|
|
|
|
Markedsføring og led.
|
Olsen
|
2STA-T
|
2STB-
|
3)
|
|
Spansk II.
|
Evensen
|
2STA-T
|
2STB-
|
5)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|