Informasjon om skolestart 4.januar 2021

hold ut.JPG

Skolestart – ikke fysisk oppmøte mandag 4. januar 2021

Regjeringen anbefalte søndag 3. januar kl. 18.00 å innføre rødt smittevernnivå ved alle videregående skoler i landet fram til 18. januar.

I Trøndelag betyr det, med noen unntak for noen skoler, at ingen elever i videregående skal møte opp fysisk på skolen i morgen 4. januar. I morgen vil det foregå digital undervisning etter timeplanen for elever ved Inderøy vgs. I tillegg blir det gitt informasjon til elever om opplæringa framover. Det sendes ut sms om dette til alle elever.

Det er smittevernmyndighetene som beslutter hvilket nivå på tiltakene som skal legges ved skolene. Inderøy videregående skole forholder seg til nasjonalt tiltaksnivå, og kommunehelsetjenesten v/kommuneoverlege i Inderøy avgjør dersom det er nødvendig å tilpasse smitteverntiltakene til vår lokale situasjon, både med hensyn til smitte og utbruddshåndtering.

Petter Skjervold