VELKOMMEN TIL ÅPEN SKOLE

ÅPEN SKOLE 2023.png

VELKOMMEN til ÅPEN SKOLE på Katta TORSDAG 19. JANUAR kl. 18.00-20.00. Kom og bli bedre kjent med skolen vår!

Vi ønsker deg som er elev i 10. trinn og foresatte velkommen til oss. Når du kommer på besøk vil du få informasjon om vårt spennende studieforberedende utdanningstilbud.

Trondheim Katedralskole tilbyr:

• Studiespesialisering (ST)
  • ST med utveksling i Vg2
  • ST med Internasjonalisering
  • ST med forberedende IB
  • Medier og kommunikasjon( MK)
  • Musikk, dans og drama (MDD)
  • International Baccalaureate Diploma Programme (IB DP) (Vg2 & Vg3)

Hils på Kattaelevene, lærerne, rådgiverne og ledelsen. Titt inn i klasserom og spesialrom å få et innblikk i elevenes skolehverdag. Vi tør å påstå at vi har ett av de beste programfagtilbudene i regionen. Noe som gir deg større anledning til ulike fagsammensetninger.

Sjekk mulighetene på KATTA!

Våre elevguider vil gjerne fortelle deg hva skolen kan tilby deg som elev, både med tanke på undervisning og elevmiljø. Som Kattaelev kan du engasjere deg i ulike elevklubber der du knytter kontakt på tvers av klasser, trinn og fagområder. Elevklubbene er for alle. Vi kan nevne ...

• Skolemiljøgruppa
  • Revygruppa
  • AKS (aktiv skolestart)
  • Gingerklubben
  • Juleklubben
  • KUHK (Kattas uoffiselle hatteklubb)
  • Kattas dressaften
  • Soddforeningen
  • Katta Amnesty
  • Katta BTK (bordtennis)
  • Sykkelforeningen (for deg som liker å sykle)
  • Kattas K-pop og Danseklubb
  • Kattas kuleste badminton klubb

... Og finner du ikke en klubb som interesser deg kan du dra i gang en ny klubb.

Du skal ta et viktig valg. Åpen skole på Katta gir deg sjansen til å velge rett!