Vi søker lærling i innholdsproduksjonsfaget

Kan du tenke deg å gjennomføre dine to lærlingeår hos en fagskole i rivende utvikling?

Trøndelag høyere yrkesfagskole (THYF) er Trøndelags største fagskole og tilbyr høyere yrkesfaglig utdanning til voksne med relevant fagbrev eller realkompetanse. Studentene har bakgrunn eksempelvis fra drift og vedlikehold, produksjon, elektro, sjøfart, havbruk, matteknikk, bygg og anlegg. Mer info om høyere yrkesfaglig utdanning finner du på THYF.no.

Vi søker etter en lærling som kan bistå THYF med oppgaver knyttet til innholdsproduksjon gjennom

• kreativ bruk av design, komposisjon og kommunikasjon, fra idé til ferdig produkt.
  • teknologi og mulighetene dette gir for kommunikasjon, brukeropplevelser og interaksjon.
  • formidling av informasjon på en effektiv og engasjerende måte rettet mot ønsket målgruppe.

Synes du dette høres ut som en spennende måte å få praktisert dine fagkunnskaper på, ønsker vi gjerne at du sender oss en søknad!

Søknadsfristen er 24. mai 2024.
Arbeidssted er Stjørdal.

Her kan du lese hele utlysningen og søke stillingen!