Beste UB i Trøndelag!

aftertime 3.jpg

HIPP HIPP HURRA! Nok en gang har dyktige elever ved Gauldal vgs bemerket seg i fylkesmesterskapet for ungdomsbedrifter.

AfterTime UB i 2SSA  deltok på fylkesmesterskap hos Ungt Entreprenørskap nå i mars og gikk av med seieren for BESTE YRKESFAGLIGE BEDRIFT i hele Trøndelag!

Vi er kjempestolte og gratulerer så mye. Forretningsideen har som mål å hjelpe barn og unges mentale helse med å lage digitale arrangement på nett. Denne gangen er det spillet Rocket League og i samarbeid med Støren Kulturhus så har de laget et system for sosialt spill med turnering som skal foregå nå i vår. De skal også videre til NM for Ungt Entreprenørskap og vi ønsker dem masse lykke til den 29. april :) Vi gleder oss til å følge de videre.

Sist oppdatert 22.03.2021