Utdanningsmessa Orkland

2024_01_04 - Utdanningsmessa Orkland.jpg
Bilde: Rob Lambert / Unsplash

Utdanningsmessa Orkland arrangeres i Orklahallen torsdag 23. januar 2025, og du er invitert.

Kampen om kompetent arbeidskraft har aldri vært mer tilspisset, og derfor ønsker Utdanningsmessa 2025 å synliggjøre vårt fantastiske lokale næringsliv i Orklahallen denne kvelden.

På Utdanningsmessa 2025 i Orklahallen vil næringslivet i Orklandsregionen presentere det kommende arbeidskraftsbehovet og synliggjøre det fantastiske lokale næringslivet vi har. Målet er å vise frem mangfoldet i de ulike bransjene, og ikke minst hvilke yrkesmuligheter som finnes i vår region.

I Orklahallen er bedriftene plassert i ulike bransjeverdener. Dette er gjort for at du lettere skal kunne se hvilke utdanningsmuligheter som finnes i de ulike bransjene, og hvilke jobbmuligheter som finnes blant bedriftene som representerer de ulike bransjene.

Bedriftene presenteres på Utdanningsmessas nettsider.

Dato: 23.01.2025
Tidspunkt: 15.30-19.30
Sted: Orklahallen

Vel møtt til Utdanningsmessa 2025!