Åpen skole på Katta

Åpen skole promo 1.png

Hold av datoen 3. desember! Vi vil veldig gjerne ha deg som er 10. klassing m/foresatte på besøk hos oss på ÅPEN SKOLE.

Da gir vi deg informasjon om våre studietilbud og vårt gode elevmiljø. Denne kvelden blir det liv og røre i gangene og i klasserommene. Møt elever og lærere fra programområdene Medier og kommunikasjon - Musikk, dans og drama - Studiespesialisering. Kanskje får du litt lett julestemning på kjøpet?

Vi vil også gi deg informasjon om International Baccalaureate Diploma Programme (Vg2+Vg3) som bygger på Vg1 Studiespesialisering. Elever fra hele fylket kan søke på dette tilbudet ved Trondheim Katedralskole.

Trondheim Katedralskole er under ombygging og utbygging og elevene vil høsten 2025 møte nye skolebygg og et nyrenovert og ombygd Katta. Elevene på Musikk, dans og drama og Medier og kommunikasjon vil flytte inn i helt nye lokaler med ulike spesialrom knyttet til sine fagområder.

Søkere som ikke har ett utdanningstilbud representert i sin region har hele fylket som sitt inntaksområde. Vi tar gjerne imot besøk av 10. klassinger for avtale om hospitering.

Kontakt oss på: postmottak.katedralskolenvgs@trondelagfylke.no for avtale.

VELKOMMEN TIL ÅPEN SKOLE PÅ KATTA TIRSDAG 3. DESEMBER KL 18.00-20.00.

I forbindelse med byggeprosessen holder Katta til i tidligere Gerhard Schønings skoles lokaler i Vår Frue Gate 1-3.