Vitnemål kan hentes onsdag 24.06. og torsdag 25.06.kl 9-14

Vitnemål og kompetansebevis er produsert for avgangselevene i 3ST, 3MD, 3ID og 4ID.
Disse kan hentes i skolens ekspedisjon onsdag 24. juni og torsdag 25. juni kl 9-14. Husk legitimasjon eller pocket-ID.

Vitnemål som ikke er hentet innen torsdag 25.06. kl 14 vil bli sendt med posten til folkeregistrert adresse.

Dersom du vil at andre skal hente vitnemålet for deg, må den som henter ha med en fullmakt fra deg. Denne fullmakten må inneholde navn og fødselsdato på den som henter, din legitimasjon og din underskrift. Henter må også ha med seg legitimasjon.