Nye Tiller videregående skole er offisielt åpnet!

Tillervgs_hedda2-l.jpg
Kari Anita Furunes, Leder i hovedutvalg for utdanning klippet snoren og offisielt åpnet skolen sammen med rektor Kirsti Horne og elevrådsleder Mary-Ann Bjerke Menne.

Trøndelag fylkeskommune, Seksjon eiendom og Tiller videregående inviterte til offisiell åpning av nye Tiller videregående skole fredag 21. oktober.

Tiller videregående skole ble åpnet med taler og sang av koret A Cappellissimo med dirigent Tove Ramlo-Ystad og vår tidligere elev Charlotte Mørch med pianisten Tiril Metveit Beisland. Til stede på åpningen var eleverepresentanter fra de ulike klassene, lærere, politikere, representanter fra TRFK , samarbeidsparter i næringslivet, ledere fra skoler i Trondheim, Trondheim kommune med flere.

Sist oppdatert 01.11.2022